ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

راه درمان بواسیر به روش سنتی

194

راه درمان بواسیر به روش سنتی

بیماری بواسیر یا هموروئید یکی از مشکلاتی است که به راحتی با روش های سنتی نیز درمان می شود. شما در صورت مبتلا شدن به بیماری هموروئید یا بواسیر علاوه بر درمان های مدرن و داروهای شیمیایی می توانید روش سنتی درمان بواسیر را نیز امتحان کنید. برای همین منظور در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با درمان های سنتی، بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید محصول مورد نظرتان تصمیم گرفته و سلامت خود را دوباره به دست بیاورید.

لزوم روش سنتی درمان بواسیر

در حال حاضر توجه به طب سنتی و داروهای گیاهی رو به افزایش است. از سوی دیگر مضرات استفاده از داروهای شیمیایی در طولانی مدت به اثبات رسیده، به همین دلیل برخی از مردم ترجیح می دهند که از روش های سنتی، داروها و محلول های گیاهی استفاده کنند. بیماری هموروئید یا بواسیر نیز از این امر مستثنی نیست و اگر شما از طرفداران درمان های طب سنتی هستید، می توانید با خیال راحت روش سنتی درمان بواسیر را استفاده کرده و از نتیجه آن مطمئن باشید.

در حال حاضر طب سنتی در بسیاری از کشورهای دنیا طرفدار دارد و پزشکان بسیاری تلاش دارند تا بتوانند از گیاهان دارویی سنتی استفاده کرده و خاصیت درمانی آن را به مردم معرفی کنند. به خاطر داشته باشید که با روش های سنتی درمان بواسیر و اقدام در زمان مناسب می توانید از جراحی و عمل هموروئید نیز رهایی یابید، اما حتما به خاطر داشته باشید که باید با پزشک خودتان مشورت کرده و البته از داروهای سنتی و محلول های درمانی در زمان مناسب استفاده کنید.

نه تنها بواسیر بلکه بسیاری از بیماری های دیگر در صورت تداوم مصرف و مراقب های ویژه بهبود خواهد یافت و نیاز به درمان هزینه های گزاف درمان مدرن و داروهای شیمیایی ندارد.

آلوئه ورا به عنوان روش سنتی درمان بواسیر

در میان داروهای مختلف و انواع روش های درمان بواسیر، آلوئه ورا به عنوان یکی از انتخاب های همیشگی دیده می شود. همانطور که می دانید برگ آلوئه ورا دارای ژلی است که برای انواع ماسک های صورت استفاده می شود. خوب است بدانید که ژل برگ آلوئه ورا علاوه بر خاصیت زیبایی دارای ویژگی های درمانی بسیاری است و به عنوان داروی ضد التهاب نیز استفاده می شود. به همین منظور شما می توانید تجویز این ژل را برای درمان بیماری های پوستی و انواع سوختگی ها ببینید.

بواسیر و درمان آن نیز همچون سایر التهاب ها از ژل برگ آلوئه ورا استفاده می کند. برای این منظور شما می توانید هم از برگ آن استفاده کرده و یا محلول آن را سفارش دهید و در ناحیه مورد نظر استفاده کنید. در نظر داشته باشید که بعد از استفاده از ژل آلوئه ورا ممکن است اندکی احساس سوزش داشته باشید، ولی با استفاده مداوم از نتیجه آن راضی خواهید بود و به دیگران نیز توصیه خواهید کرد.

در صورتی که محلول را سفارش دادید، باید حتما بر اساس دستور پزشک بین دو تا سه بار در روز از آن استفاده کنید. همچنین اگر خواستید به جای محلول، مستقیم برگ را خریداری کنید، لطفا آن را در یخچال نگه داشته و تنها به اندازه نیاز از برگ جدا کنید. برای خاصیت بیشتر، لازم است، ژل آلوئه ورا در زمان مناسب از برگ جدا شود.

راه درمان بواسیر به وسیله محلول روغن روغن نارگیل

شاید درباره روش سنتی درمان بواسیر به وسیله روغن نارگیل کمتر شنیده باشید، اما خوب است بدانید که این روغن خاصیت نرم کنندگی و بهبود انواع زخم ها را دارد. بسیاری از کرم های صورت، پمادهای سوختگی، پماد های مخصوص زخم ها و اسکارهای پوستی علاوه بر آلوئه ورا شامل روغن نارگیل است.

شما می توانید سفارش محلول روغن نارگیل را بدهید و به عنوان یکی از روش های سنتی درمان هموروئید از آن استفاده کنید. در این صورت به خاطر داشته باشید که دفعات مصرف کاملا منوط به دستور پزشک است. به این ترتیب می توانید روغن را در ناحیه آسیب دیده استعمال کنید ولی به خاطر داشته باشید که این روغن به دلیل خاصیت آبرسانی اندکی لباس شما را دارای رطوبت می کند.

همچنین محلول روغن نارگیل دارای ویتامین E است و با آنتی اکسیدان های ویژه اش علاوه بر درمان ناحیه آسیب دیده، آبرسانی پوست را همراه دارد که بهبودی را با روش سنتی درمان بواسیر را سرعت می بخشد.

انواع درمان بواسیر با روغن زیتون

استفاده انواع محلول های روغن زیتون نیز یک روش سنتی درمان بواسیر است. آنتی اکسیدان های موجود در روغن زیتون موجب ارتجاع رگ های خونی ناحیه مورد نظر شده در نتیجه در صورت تداوم مصرف محلول درمانی مورد نظر، به کاهش التهاب منجر می شود. همچنین در صورت پیشرفته بودن بیماری می توان محلول روغن زیتون ترکیب شده با موم عسل را استفاده کرد، که علاوه بر کاهش التهاب، خاصیت ضد قارچ و ضد عفونت نیز دارد.

معمولا تجویز پزشکان یک مرتبه استفاده از محلول روغن زیتون در روز برای درمان بواسیر است که علاوه بر کاهش التهاب منجر به بهبود عملکرد دفع بدون درد می شود. شما می توانید با سفارش محلول مورد نظر علاوه بر درمان بیماری، تا حد زیادی دردهای ناشی از عمل دفع را نیز کاهش دهید.

استفاده از محلول ویتامین E

محلول ویتامین E نیز به عنوان روش سنتی درمان بواسیر شناخته می شود. همان طوری که می دانید ویتامین E معمولا برای کاهش دردهای عضلانی ورزشکاران استفاده می شود، از سوی دیگر انواع روغن های این ویتامین برای جوان سازی و کاهش چین و چروک های پوستی تجویز می شود. بر همین اساس، می توان از محلول ویتامین E به عنوان روش سنتی درمان بواسیر استفاده کرد. این محلول ویژه تنها برای درمان هموروئید تولید شده و برای رفع سوزش های ناشی از بواسیر به شدت توصیه می شود.

شما باید این محلول را پس از شست و شوی محل مورد نظر، چندین بار در طول روز استفاده کنید و علاوه بر خاصیت کاهش التهاب به مرور زخم شما بهبود پیدا کرده و البته درد نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. در صورت تمایل این محلول ویژه را سفارش داده و از خواص فوق العاده آن استفاده کنید.

سفارش محلول های درمانی

راه درمان بواسیر به روش سنتی که در این نوشتار به آن اشاره شد، می تواند از اساس شدت و پیشرفت بیماری تجویز شود. اما اگر می خواهید از روش سنتی درمان بواسیر استفاده کنید، همیشه بخاطر داشته باشید که محلول های مورد نظر باید حتما به صورت مداوم استفاده شود. هیچ کدام از زخم ها و بیماری های پوستی تنها با استفاده دوباره و سه باره درمان نمی شود. در نتیجه پیشنهاد ما به شما سفارش محلول مورد نظر و استفاده مداوم از آن است.

بر اساس شدت پیشرفت بیماری شما باید بین دو تا چهار مرتبه از محلول مورد نظر استفاده کنید. به این ترتیب در بازه زمانی مورد نظر شما به خوبی نتیجه روش سنتی درمان بواسیر و هموروئید را متوجه خواهید شد و در مسیر بهبودی قرار خواهید گرفت. در انتها خوب است بدانید که تمامی محلول های مورد نظر با حداقل دخالت های شیمیایی تهیه شده و کاملا ارگانیک است، پس با خیال راحت برای درمان بهبودی اقدام کنید. با آرزوی سلامتی!

توسط: رضا فتاح زاده

1399/02/28

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.